Zde jsem člověkem, zde nakupuji…
Je to motto DM drogerie, které je známé hlavně z televizní reklamy. Musím se přiznat, že v poslední době se víc a víc přesvědčuji o tom, že to není čistě jen reklamní a marketingový tah. Zjišťuji totiž, že je v kontextu DM-ky pravdivé. DM-ka se tak v průběhu několika posledních let stala naší nejoblíbenější drogerií a obchodem s BIO potravinami.
Líbí se nám, že má velký sortiment zboží, které prodává pod vlastní značkou a které je cenově velice výhodné. Nevšiml jsem si, že by se to nějak projevilo na kvalitě výrobků. Rozdíl je třeba velice patrný u prostředků do myčky, nebo šampónů a pod. Nakupujeme zde také bio potraviny značky Alnatura, která zde má opravdu široký sortiment svých produktů za mnohdy lepší ceny, než za jaké se dají koupit v normálních obchodech s potravinami.
V nedávné době dokonce DM-ka zprovoznila i aplikaci pro chytré telefony – Android a iPhone, takže nejnovější info má člověk hned po ruce.
Jsou zde dva důvody, které mě vedly k sepsání tohoto postu. Prvním důvodem je to, jak funguje věrnostní program, který DM-ka má. Jedná se o výborně propracovaný systém slev. Za nákup dostáváte body, které můžete poté vyměnit za slevové knížky a mnohé další výhody, které DM-ka nabízí. Druhým důvodem je přístup k zákazníkovi. Ten je jeden z nejlepších, který jsem v české kotlině zažil. Už několikrát se mi stalo, že mi prodavačky samy nabídly nějakou konkrétní slevu, kterou zrovna DM-ka nabízela. Takto už jsem ušetřil určitě několik tisíc korun. Nevím o žádném jiném obchodě, kde by mě někdo upozornil na možnost, jak ušetřit – vlastně tak trochu na úkor jejich zisku.
A jaké máte zkušenosti s DM-kou Vy?